فیلم و سریال

بازیگران سریال همه‌گیری، زمان پخش و خلاصه داستان

سریال همه‌گیری فصل دوم و ادامه سریال “موج اول” است. در این فصل برخی نقش‌ها به فیلم اضافه شده است. سریالی درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه‌کنندگی سعید کمانی است.

در ادامه مطلب از کارمادیو بیشتر در مورد این سریال، داستان و عوامل آن بخوانید.

زمان پخش سریال همه‌گیری

سریال همه‌گیری از روز یکشنبه 25 تیرماه 1402 روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. زمان دقیق پخش سریال همه‌گیری، از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 20:30 است. چنانچه به هر دلیلی موفق به دیدن سریال در این ساعت نشدید، تکرار آن در ساعات 00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد پخش می‌شود و می‌توانید سریال را دنبال کنید.

درباره عوامل تولید سریال همه‌گیری

فیلم همه‌گیری محصول خانه تولیدات جوان، در سه فصل و توسط سه کارگردان جوان فیلم اولی تولید می‌شود. سجاد حسینی کارگردان فصل اول، محمدصادق بکتاشیان کارگردان فصل دوم و محمد علیزاده کارگردانی فصل سوم این مجموعه را برعهده گرفته‌اند.

ضبط تمامی قسمت‌های سریال تمام شده است. لوکیشن اصلی فیلم در کویر کاشان بود. برخی از لوکیشن‌های این فیلم در بوستان ولایت، جلوی دوربین رفت. دلیل انتخاب کویر کاشان برای فیلم‌برداری و ضبط فیلم، داستان آن است که در فیلم روایت می‌شود.

خلاصه داستان فیلم همه گیری

قصه فیلم درباره شیوع کرونا و کادر درمان است. این فیلم روزهای ابتدایی کرونا را به تصویر می‌کشند که عده‌ای درگیر این مسئله هستند که آیا این همه‌گیری، کروناست یا آنفلوانزا؟ در این فیلم همه‌گیری، بحران کرونا، تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با بیماری کوویدو 5 به تصویر کشیده شده است. یک فرمانده بیمارستانی صحرایی راه‌اندازی می‌کند و در ایام همه‌گیری کرونا به همگان کمک می‌کند.

محسن قصابیان و کوروش سلیمانی همان نقش‌های فصل اول را دنبال می‌کنند. نقش محسن قصابیان در فصل دوم پررنگ‌تر می‌شود. کوروش سلیمانی نقش شاه میری را بازی می‌کند. کسی که در شرایط سخت، به دنبال کسب منافع شخصی و احتکار داروست.

متین با بازی نیلوفر کوخانی، سوپروایزر بیمارستان و همسر وی یک پزشک است. نیما شاهرخ‌شاهی نقش همسر متین را بازی می‌کند. وی نقش منفی فیلم و در مقابل کادر درمان است.

سایر بازیگران سریال همه‌گیری

در فصل دوم سریال برخی بازیگران فصل اول حضور ندارند. در مقابل برخی دیگر به جمع بازیگران اضافه شده‌اند. فریبا متخصص از چهره‌های فصل اول با ابتلا به کرونا شهید شد. مهدی فخیم‌زاده در فصل دوم حضور ندارد. این بازیگر و کارگردان شناخته شده در مورد فعالیت‌های امروز خود می‌گوید: “این روزها از نظر جسمی حالم خوب است، اما کار نمی‌کنم، بیشتر می‌خوانم و فیلم می‌بینم. اگر طرحی به ذهنم برسد، می‌نویسم. اما فعلاً کار عملی نمی‌کنم.”

معرفی بازیگران سریال همه‌گیری

  • محسن قصابیان

محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد اول مرداد 1348 در قوچان استان خراسان و دارای لیسانس رشته نمایش و فوق‌لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت‌مدرس است. از معروف‌ترین آثار هنری وی فیلم سینمایی”تونل” و “منصور” را می‌توان نام برد.

  • کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی بازیگر سریال همه گیری

کوروش سلیمانی متولد 1352 در کرمانشاه است. وی بازیگری خود را با بازی در فیلم “متولد ماه مهر” آغاز کرد.

  • نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی در همه گیری

نیلوفر کوخانی متولد 2 شهریور 1370 در تهران، دارای مدرک لیسانس ادبیات فارسی است. وی در زمینه‌های بازیگری سینما و تلویزیون، برنامه‌ریزی و دستیاری کارگران فعالیت دارد.

  • نیما شاهرخ‌شاهی

نیما شاهرخ‌شاهی در سریال همه گیری

نیما شاهرخ‌شاهی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، متولد 17 مرداد 1360 در تهران است. وی دارای مدرک مهندسی عمران است. برای اولین‌بار در سال 1383 با بازی در فیلم “مکس” جلوی دوربین رفت.

  • آتش تقی‌پور

آتش تقی‌پور در سریال همه گیری شبکه ۳

آتش تقی‌پور متولد 15 فروردین 1324 در خوی، فارغ‌التحصیل دیپلمه ادبی و لیسانس بازیگری دانشکده هنرهای دراماتیک است.

  • مهدی صبایی

مهدی صبایی بازیگر و فوق‌دیپلم اتومکانیک، متولد 20 مرداد 1347 در تهران است.

  • آوا دارویت

آوا دارویت در سریال همه گیری - کارمادیو

آوا دارویت بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته روان‌شناسی بالینی است. وی متولد 22 شهریور 1372 در کشور ایتالیا است.

  • سارا والیانی

سارا والیانی در سریال همه گیری

به گزارش کارمادیو، سارا والیانی بازیگر سینما و تلویزیون، متولد 17 اردیبهشت سال 1365 در تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را در سال 1395 با نقش‌آفرینی در فیلم “راه‌رفتن روی سیم” آغاز کرد. از دیگر آثار وی می‌توان به فیلم سینمایی “رگ خواب” و سریال “افسانه هزارپایان” اشاره کرد.

  • مرتضی زارع

مرتضی زارع متولد سال 1349 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری است.

  • مالک سراج

مالک سراج بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه و متولد 1340 در خوزستان است. وی از بازیگران صاحب‌نام و معروف با لهجه خاص خودش است.

  • آرام احمری نیا

آرام احمری نیا متولد شهریورماه 1370 بازیگر، نویسنده، گوینده و منشی صحنه سریال همه‌گیری است.

  • روزبه اختری

روزبه اختری متولد 27 مرداد سال 1358 در تهران، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر است. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کشاورزی و کارگردانی سینما در مقطع لیسانس است.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا